در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و به مناسبت برگزاری گردهمایی معاونان فرهنگی جهاددانشگاهی

"کارگروه دانشجویی و تعاملات درون دانشگاهی" تشکیل شد

۲۳ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۹ کد : ۳۲۷۳ اخبار سازمان
"کارگروه دانشجویی و تعاملات درون دانشگاهی" تشکیل شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، با توجه به نزدیکی شروع سال تحصیلی جدید و در آستانه برگزاری "گردهمایی معاونان فرهنگی جهاددانشگاهی"، کارگروه "دانشجویی و تعاملات درون دانشگاهی" با حضور رئیس سازمان دانشجویان و جمعی از معاونان فرهنگی جهاددانشگاهی تشکیل شد. 

لازم به ذکر است این کارگروه با هدف هم‌اندیشی پیرامون دسته‌بندی و ساماندهی مهم‌ترین مسائل فرهنگی واحدهای جهاددانشگاهی جهت طرح در "گردهمایی معاونان فرهنگی جهاددانشگاهی" تشکیل شده است. «سند دانشگاه اسلامی»، «بازگشایی دانشگاه‌ها» و «بازتعریف هویت فرهنگی جهاددانشگاهی» سه محور و ماموریت های این کارگروه درنظر گرفته شده است.

جلسه اول این کارگروه با حضور رئیس سازمان دانشجویان و برخی از معاونان واحدهای جهاددانشگاهی روز یکشنبه، 15 مرداد ماه با محوریت بررسی سند «اسلامی شدن دانشگاه» و تبیین ماموریت های فرهنگی جهاددانشگاهی در راستای تحقق این سند و جلسه دوم آن با عنوان تعریف برنامه های فرهنگی جهاددانشگاهی در آستانه سال تحصیلی جدید روز یکشنبه، 22 مردادماه برگزار شده است. 
همچنین جلسه سوم و آخر کارگروه با موضوع "بازتعریف هویت فرهنگی جهاددانشگاهی" یکشنبه هفته آینده، مورخ 29 مردادماه برگزار خواهدشد. 
جمع بندی این جلسات در «گردهمایی معاونان فرهنگی جهاددانشگاهی» که در روزهای اول و دوم شهریور در استان قزوین برگزار خواهد شد، ارائه می گردد
شایان ذکراست، دکتر رضا فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان ایران به عنوان دبیر این کارگروه و  آقایان مهدی عباسی، روح‌الله پارسی، جمال رحیمیان، علی حسینی، محمد شادپور، بشیر پرویزی، سیدعلی محمدپور ، مرتضی نبی زاده، یوسف لطفی، جلیل بیت‌مشعل، حمید مرادی، رامین جانی‌پور  و  خانم ها زینب تقوی  و نازنین بیات به‌عنوان اعضای این  کارگروه منصوب شدند.
 

کلید واژه ها: معاونت فرهنگی سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی


نظر شما :