دیدار رئیس سازمان دانشجویان ایران با مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (علیه السلام)

۲۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۴:۲۳ کد : ۳۳۰۰ اخبار سازمان اسلایدر
دکتر رضا فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان ایران با دکتر مرتضی سعیدی‌زاده مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(علیه‌السلام) دیدار کرد. 
دیدار رئیس سازمان دانشجویان ایران با مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا  (علیه السلام)

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، دکتر رضا فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان ایران روز دوشنبه 27 شهریور ماه با دکتر مرتضی سعیدی‌زاده مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(علیه‌السلام) در مشهد مقدس دیدار کرد. 
در این نشست، دکتر فریدزاده گزارش جامعی از فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان دانشجویان و ظرفیت‌های دانشجویی این سازمان ارائه کرد و از برنامه‌هایی همچون مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، بازدید از پروژه‌ها و دستاوردهای فناورانه انقلاب اسلامی ایران (ایران،مرز پرگهر)، نکوداشت مفاخر ایران اسلامی، یادواره شهدای دانشجو (یاد یار)، مناظره اساتید و نخبگان دانشگاهی(بیان)، ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره) ، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مبانی انقلاب اسلامی (طریق جاوید)، برگزاری اردوهای محرومیت‌زدایی (مهرباران) و دیگر برنامه‌ها به عنوان برخی موارد پیشنهادی برای همکاری فی‌مابین نام برد. 
دکتر سعیدی زاده نیز ضمن استقبال از امکان همکاری‌های مشترک این دو نهاد، بیان کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی در کشور همواره در اجرای طرح‌های اثرگذار و ارزشمند فرهنگی پیشتاز بوده است و سازمان دانشجویان به مثابه پایگاه دانشجویی این نهاد از طرفیت عظیم دینی، فرهنگی و هنری دانشجویان مومن و انقلابی می‌تواند استفاده کند. جهاددانشگاهی و سازمان دانشجویان به عنوان یک نهاد انقلابی و داشتن پایگاه دانشجویی ارزشمند در سراسر کشور می تواند نقش عمده ای در توسعه کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی ایفا کند و باید از این ظرفیت عظیم استفاده کرد.
در ادامه مقرر شد طرفین با امکان‌سنجی و بررسی زمینه‌های همکاری برگزاری برنامه‌های مشترک در زمینه فرهنگی و هنری با رویکرد دانشجویی، شرایط انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در اجرای برنامه‌هایی نظیر مناظره دانشجویان، برگزاری همایش های فرهنگی-دینی و مشارکت در بخش دانشجویی جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام را فراهم کنند. 
 

کلید واژه ها: بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی


نظر شما :