به مناسبت بیست و پنجمین سالروز تاسیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی:

نشست صمیمی اعضای شورای مرکزی و دبیران کانون‌های سازمان دانشجویان استان گیلان با رییس جهاددانشگاهی استان گیلان

۰۱ مهر ۱۴۰۲ | ۰۸:۳۲ کد : ۳۳۰۳ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان
نشست صمیمی اعضای شورای مرکزی و دبیران کانون‌های سازمان دانشجویان استان گیلان با رییس جهاددانشگاهی استان گیلان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، به مناسبت بیست و پنجمین سالروز تاسیس این سازمان، اعضای سازمان دانشجویان شعبه استان گیلان با رئیس جهاددانشگاهی آن واحد دیدار کردند. 

این نشست با حضور معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان‌گیلان، مدیر سازمان دانشجویان استان گیلان، و اعضای شورای مرکزی و دبیران کانون ها برگزار شد.
دکتر حمیدرضا مسکنی، ریاست سازمان جهاددانشگاهی استان‌گیلان در دیدار با اعضای سازمان دانشجویان استان گیلان پس از تبریک سالروز تشکیل سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اشاره داشت: سازمان دانشجویان فقط برای ما یک سازمان نیست، بلکه نهادی بسیار ارزشمند است، زیرا مدیران آینده که قرار هست سکان‌ها را در دست داشته باشند از جمع همین فعالین و اعضا سازمان دانشجویان انتخاب می‌شوند پس شما بسیار برای ما ارزشمند هستید. 
معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان گیلان بیان کرد: سازمان دانشجویان یکی از حوزه های فعال و پرتلاش ما است، براساس مراکز و کانون هایش، تنوع زیادی در فعالیت‌ها دارد و با نوآوری می‌توانند طرح های کاربردی بیشتری را اجرا نمایند.
فاطمه‌فدایی، مدیر سازمان دانشجویان استان گیلان نیز پس از تبریک تاسیس سازمان دانشجویان گزارشی را ارائه کرد و اشاره داشت که سازمان دانشجویان استان گیلان در سال جاری به دنبال اجرای برنامه های ملی و بین المللی است. یکی از شاخص ترین رویدادهای سال ۱۴۰۲ مسابقه ملی دادگاه مجازی کیفری_جنایی است که در بهار و پاییز ویژه دانشجویان و کارآموزان وکالت برگزار خواهدشد. 
علاوه بر این طرح بین‌المللی دریای کاسپین هست که قطعا می‌تواند فعالیتی شاخص در سطح بین المللی باشد‌.در ادامه هر یک از اعضای شورای مرکزی و دبیران کانون ها پیرامون طرح های پیشنهادی تا پایان سال صحبت کردند و در پایان این نشست از اعضای شورای مرکزی و دبیران کانون‌ها تقدیر و تشکر به عمل آمد.
 

کلید واژه ها: استان گیلان بیست و پنجمین سالگرد تشکیل سازمان دانشجویان ایران سازمان دانشجویان ایران


نظر شما :