همزمان با ایام بیست و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان دانشجویان ایران؛

شعبه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشگاه علم و فرهنگ افتتاح شد

۰۳ مهر ۱۴۰۲ | ۱۸:۵۵ کد : ۳۳۰۶ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان اسلایدر
شعبه سازمان دانشجویان دانشگاه علم‌وفرهنگ با حضور رئیس جهاددانشگاهی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، رئیس و معاونان دانشگاه علم و فرهنگ، رئیس سازمان دانشجویان ایران،اساتید و دانشجویان افتتاح شد.
شعبه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در دانشگاه علم و فرهنگ افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، شعبه سازمان دانشجویان دانشگاه علم‌وفرهنگ با حضور رئیس جهاددانشگاهی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، رئیس و معاونان دانشگاه علم و فرهنگ،رئیس سازمان دانشجویان ایران  ، اساتید و دانشجویان، روز دوشنبه سوم مهرماه همزمان با  آیین آغاز سال تحصیلی 1402 در این دانشگاه افتتاح شد.
همچنین در این مراسم لوح افتتاح سازمان دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ و شعب ایسنا و ایکنا توسط رییس جهاددانشگاهی رونمایی شد.


دکتر مسلمی نائینی ضمن اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید بیان کرد: یکی از مسائل اصلی در تحصیل اراده شما دانشجویان است که بر اساس آن می‌توانید آینده خود را بسازید. اگر شما تلاش خداپسندانه انجام دهید، قطعاً خداوند هم برای شما راه را باز خواهد کرد و خواهید توانست به رتبه دانشمندانی چون دکتر سعید کاظمی آشتیانی برسید که از اولین کسانی بودند که در عرصه سلول های بنیادی فعالیت می کردند.
همچنین دکتر باصولی، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ با اشاره به اینکه این دانشگاه یکی از ارکان و ساختارهای وابسته به جهاددانشگاهی است گفت: در طول سال های گذشته ارتباط هایی بین جهاددانشگاهی و دانشگاه علم و فرهنگ ایجاد شده و امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم با ایجاد نهادهای دانشجویی همچون سازمان دانشجویان ایران نقش موثری در طرح تحولی که جهاددانشگاهی مدنظر دارد در ساماندهی آموزش عالی ایجاد کند، ایفا کرده و توسعه آموزش عالی را در جهاددانشگاهی شاهد باشیم.
وی با تأکید بر حضور دانشجویان در برنامه های دانشگاه تأکید کرد: هر چه دانشجویان بیشتر در برنامه های دانشگاه حضور و مشارکت داشته باشند، دانشگاه پویاتر و با حال خوبتری مدیریت خواهد شد. یکی از راه‌های مشارکت دانشجویان فعالیت در شعبه سازمان دانشجویان دانشگاه است. 
در ادامه این آیین، دکتر منوچهر جهانیان، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه علم و فرهنگ ضمن ارائه گزارش فرهنگی از عملکرد این معاونت بیان کرد: یکی از اهداف ما بسترسازی برای ارائه خلاقیت ها است که در تمامی دانشجویان وجود دارد و تلاش می کنیم که مشارکت آنها را در برنامه های دانشگاه به حداکثر برسانیم.
وی تأکید کرد: تلاش ما بر این است تا دانشجویان در فعالیت های فرهنگی دانشگاه مشارکت فعالانه داشته باشند و در این راستا باید ساختارهای آن را ایجاد کنیم. سازمان دانشجویان ساختاری است که دانشجویان از طریق فعالیت های فرهنگی دانشگاه میتوانند مشارکت فعالانه داشته باشند. 
گفتنی است دانشگاه علم و فرهنگ، دانشگاه زیرمجموعه جهاددانشگاهی کشور با بیش از هشت هزار دانشجو است که با اتصال علمی، فرهنگی، پژوهشی و کارآفرینی به مجموعه‌های جهاد دانشگاهی از قبیل سازمان دانشجویان، پژوهشگاه رویان، پژوهشگاه ابن سینا، پژوهشگاه علوم انسانی‌ و ... توانسته استانداردهای کیفی آموزش های خود را ارتقاء دهد و به عنوان دانشگاه برتر در بین دانشگاه‌های غیر انتفاعی سراسر کشور شناخته می شود.

مشاهده گزارش تصویری 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی دانشگاه علم و فرهنگ بیست و پنجمین سالگرد تشکیل سازمان دانشجویان ایران


نظر شما :