توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی:

«مهرواره فن فرهنگ» در دانشگاه های استان تهران برگزار می‌شود

۱۲ مهر ۱۴۰۲ | ۱۷:۲۵ کد : ۳۳۱۲ اخبار سازمان اسلایدر
«مهرواره فن فرهنگ» در دانشگاه های استان تهران برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، مهرواره فن فرهنگ (اردوهای بازدید از دستاوردهای فناورانه و نوآورانه جهاددانشگاهی در حوزه پزشکی، فنی مهندسی، علوم پایه و...) ویژه دانشجویان نوورودی دانشگاه های استان تهران، آبان ماه سال جاری با همکاری و مشارکت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی و دوازده واحد جهاددانشگاهی در استان تهران برگزار می‌شود. 
بدین منظور، رئیس و معاونان سازمان دانشجویان با حضور در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی ضمن برگزاری جلسه‌ای با رئیس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی، جناب آقای مهندس فائزی، به منظور آشنایی با ظرفیت ها و امکانات فناورانه، از این مجموعه عظیم علمی-تحقیقاتی بازدید کرده که برخی از این مراکز به عنوان مقصد اردوهای دانشجویی برای دانشجویان نو ورودی انتخاب شدند. 
مرکز رشد زیست فناوری رویان، پژوهشکده صنایع شیمیایی ایران، مرکز تولید عصاره ها و مواد موثر گیاهی، مرکز ساخت دکل های حفاری، بایوفارم ابن سینا، کارگاه تست رعد و برق، پژوهشکده گیاهان دارویی و.. برخی از مراکز علمی، صنعتی و فناورانه واقع در این مجموعه هستند که به عنوان مقاصد بازدید دانشجویان درنظر گرفته شد. 
شایان ذکر است، "مهرواره فن فرهنگ"، اردوهای یک روزه بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی و پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی است که با همکاری شعب سازمان دانشجویان در استان تهران برای آشنایی دانشجویان با دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران انجام خواهدشد. 
لازم به ذکر است با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب، یکی از مهم ترین وظایف نهادهای انقلابی، آشناسازی نسل جوان با افتخارات چهل ساله انقلاب اسلامی است. لذا هدف از برگزاری این اردوها، جهاد تبیین و آشناسازی دانشجویان با دستاوردهای علمی، فناورانه، صنعتی و اقتصادی کشور و افزایش خودآگاهی و خودباوری ملی می‌باشد. 
دانشگاه های مشارکت کننده در برگزاری این طرح که از اول آبان تا پایان آبان ماه برگزار خواهدشد، عبارتند از: دانشگاه های تهران، علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، علوم پزشکی شهیدبهشتی، علم و صنعت، امیرکبیر، صنعتی شریف، خواجه نصیر، تربیت مدرس. 
 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران مهرواره فن فرهنگ جهاددانشگاهی


نظر شما :