نشست «در مسیر صعود» به مناسبت هفته دفاع مقدس، توسط شعبه سازمان دانشجویان استان‌ گیلان برگزار شد.

۱۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۳ کد : ۳۳۲۰ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان
نشست «در مسیر صعود» به مناسبت هفته دفاع مقدس، توسط شعبه سازمان دانشجویان استان‌ گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، نشست «در مسیر صعود» به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان‌ گیلان با همکاری امور قرآنی جهاد دانشگاهی استان گیلان برگزار شد.
این نشست با موضوع معرفی «مرکز نوآوری شروع» و گفت‌وگو پیرامون پیوند بین دانشگاه، فناوری و صنعت، همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور مهندس جلال جلالی، مسئول مرکز نوآوری شروع در استان گیلان، در ۱ مهر ۱۴۰۲ برگزار شد.
شایان ذکر است، "مرکز نوآوری شروع" مجموعه‌ای دانش بنیان است که با هدف ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای آشنایی دانشجویان با مسائل فناورانه صنایع، در قالب انجام پروژه‌های علمی واقعی تشکیل شده است و در نظر دارد از سرمایه انسانی و استعدادهای علمی کشور حمایت نموده و بستر تبدیل توانمندی و دستاوردهای علمی آن‌ها را به محصولات قابل ارائه به بازار فراهم نماید. 
در نشست «مسیر صعود» پیرامون حلقه مفقوده اتصال بین صنعت و دانشگاه صحبت شد و مهندس جلالی اشاره داشت که برای حل مسائل لازم است دانشجویان تیم تشکیل دهند و مهارت‌هایی ازجمله؛ حل مسئله، کار تیمی، برنامه ریزی، مذاکره و... را بیاموزند.
همچنین اشاره شد به این مهم که در تلاش هستیم بستری فراهم کنیم تا مسائل کشور توسط تیم‌های دانشجویی و در همه استان‌های کشور قابل پیگیری و قابل حل بشوند. اینکار در آغاز با برگزاری رویدادهایی در دانشگاه با عنوان «رویداد مسئله محور شروع» برگزار می‎‌شود. 
 

کلید واژه ها: بیست و پنجمین سالگرد تشکیل سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی سازمان دانشجویان ایران استان گیلان هفته دفاع مقدس


نظر شما :