دیدار معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و رئیس سازمان دانشجویان ایران با دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

۲۴ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۸ کد : ۳۳۴۲ اخبار سازمان اسلایدر
دیدار معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و رئیس سازمان دانشجویان ایران با دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، دکتر علیرضا کلانترمهرجردی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی و دکتر رضا فریدزاده، رئیس سازمان دانشجویان ایران روز یکشنبه 23 مهرماه با محمدمهدی احمدی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ایران پیرامون همکاری های مشترک حوزه دانشجویی دیدار کردند. 
در این نشست، دکتر فریدزاده ضمن بیان فعالیت های سازمان دانشجویان، به تشریح سیر عملکرد جهاددانشگاهی از ابتدای تاسیس تا به اکنون و بیان نمونه‌هایی از فعالیت های فرهنگی جهاددانشگاهی پرداخت. وی همچنین با اشاره به امکانات دانشجویی این سازمان برای انجام فعالیت‌های مشترک افزود: سازمان دانشجویان با دارا بودن 44 شعبه دانشجویی در سراسر کشور ظرفیت بسیاری برای طراحی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی نوآور و فراگیر دارد. 
در ادامه، محمدمهدی احمدی ضمن استقبال از همکاری های مشترک افزود: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در حال حاضر 84 دفتر در دانشگاه های کشور دارد. احمدی همچنین درمورد ساختار تشکیلاتی جامعه اسلامی و فعالیت های شاخص آن اتحادیه نیز گزارشی مبسوطی ارائه کرد. 
در انتها با تاکید بر ظرفیت های دو نهاد مقرر شد همکاری‌هایی در خصوص برنامه  "مسابقه مناظره دانشجویی"، "مطالعات علوم انسانی" و "استفاده از ظرفیت خبرگزاری‌های جهاددانشگاهی" انجام شود و در ادامه همکاری‌ها با حضور نمایندگانی از این اتحادیه در جهاددانشگاهی، از نزدیک با فعالیت‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی آشنا شوند. 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران معاونت فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ایران


نظر شما :