کارگاه مصاحبه با رتبه یک کانون وکلا دادگستری استان قم توسط سازمان دانشجویان شعبه قم برگزار شد

۲۵ مهر ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۷ کد : ۳۳۴۶ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان
کارگاه مصاحبه با رتبه یک کانون وکلا دادگستری استان قم توسط سازمان دانشجویان شعبه قم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، کارگاه مصاحبه با رتبه یک کانون وکلا دادگستری استان قم، روز سه شنبه ۱۸ مهرماه توسط سازمان دانشجویان شعبه قم و با همکاری انجمن حقوق دانشگاه قم در سامانه رویتاب برگزار شد.

در این کارگاه که با استقبال دانشجویان حقوق روبرو شد نسرین پناهی فرد تاکید کرد: برای قرار گرفتن در راه آزمون وکالت قبل از هرکاری باید به این موضوع توجه داشته باشید که آیا با توجه به چالش ها و مشکلات موجود شغل وکالت را می‌توانید بپذیرید و با مشکلات و دغدغه‌های این شغل می‌توانید کنار بیایید و بعد برای آزمون شروع به برنامه ریزی و مطالعه کنید.
وی ادامه داد: در حال حاضر طراحان آزمون های حقوقی به ویژه آزمون وکالت به قوانین خاص توجه ویژه‌ای دارند و بیشتر سوالات خود را از این قوانین طراحی می کنند، پس افرادی که متقاضی این آزمون ها هستند باید این قوانین را به خوبی مطالعه نمایند و تسلط کامل داشته باشند.
پناهی فرد اظهار کرد: برای موفقیت و برنامه ریزی در آزمون وکالت باید این آزمون را مهم ترین مساله زندگیتان بدانید و از چیزی بیشتر به این موضوع اهمیت دهید و مطالعه و برنامه ریزی صحیح با توجه به شرایط زندگیتان داشته باشید.
وی در خصوص منابع مطالعاتی گفت: اولین موضوع این است که شما باید به نص قانون تسلط کامل داشته باشید و در کنار هر کتاب و جزوه ای که مطالعه می‌کنید کتاب قانون همراهتان باشد.
وی بیان کرد: افرادی که جزوات حقوقی را به تنهایی مطالعه می‌کنند احتمال بسیار ضعیفی دارد که بتوانند در آزمون قبول شوند و اگر هم قبول شود سطح حقوقی ضعیفی خواهد داشت.
پناهی فرد در نهایت به معرفی منابع و کتاب هایی که برای قبولی در آزمون مهم محسوب می‌شوند پرداخت و شیوه های مطالعه صحیح برای قبولی در این آزمون را معرفی کرد. 

کلید واژه ها: استان قم سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی آزمون وکالت


نظر شما :