نشست مشترک سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی بوشهر با معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی

۲۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۸ کد : ۳۳۸۶ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان
نشست مشترک سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی بوشهر با معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه نشست مشترکی بین سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی بوشهر و معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با حضور تشکل‌های دانشجویی فعال این دانشگاه در محل دانشکده علوم انسانی برگزار شد .
در این نشست جناب دکتر باقر گرگین معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر ضمن تشریح برنامه‌های فرهنگی دانشگاه در سال جاری ، بر همکاری موثر دانشجویان با مجموعه سازمان دانشجویان بوشهر  تاکید کرد. 
سید رضا موسوی مدیر سازمان دانشجویان شعبه بوشهر ضمن ابراز خرسندی از حضور فعال تشکل‌های دانشگاه‌ آزاد اسلامی در فعالیت‌های سازمان و شورای هماهنگی تشکل‌های دانشجویی، تاکید کرد به واسطه اتحاد و همراهی که به برکت تاسیس این شورا بین تشکل های استان به وجود آمده؛ قطعا شاهد اتفاقات فرهنگی  بزرگی در آینده نزدیک خواهیم بود. 
رئیس شورای هماهنگی تشکل‌های دانشجویی بوشهر عدم تبعیض بین دانشگاه‌ها و تشکل‌های مختلف را از سیاست‌های اصلی شورا برشمرد و تاکید کرد: در طول چند سال گذشته شاهد کشف استعداد‌هایی در دانشگاه آزاد بودیم که اکنون مایه مباهات و افتخار استان بوشهر هستند و به هیچ عنوان شکی در مورد ظرفیت‌های ارزشمند این دانشگاه وجود ندارد .
همچنین در این نشست چند تن از دبیران تشکل‌های دانشجویی نیز به نمایندگی از دانشجویان دغدغه‌ها و چالش‌های اصلی مسیر فعالیت خود را بیان داشتند.
 

 

کلید واژه ها: استان بوشهر سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی


نظر شما :