فراخوان جشنواره سراسری طنز دانشحویی "تلخند" منتشر شد

۲۸ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۰ کد : ۳۳۸۸ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان
فراخوان جشنواره سراسری طنز دانشحویی "تلخند" منتشر شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، ششمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی "تلخند" به همت جهاددانشگاهی استان زنجان و با همکاری سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، دانشگاه زنجان، حوزه هنری استان زنجان و شهرداری زنجان برگزار می‌شود. بخش‌های این جشنواره شامل "شعر" و "نثر" است و موضوعات جشنواره شامل "موضوع آزاد" و "زندگی دانشجویی" (خوابگاه، سلف غذاخوری، امتحانات، فضای دانشگاه، شهریه و سایر موارد) می باشد. 
شایان ذکر است شرکت‌کنندگان صرفا باید دانشجو باشند. همچنین شرکت در هر دو بخش شعر و نثر برای دانشجویان بلامانع است. هیئت داوران جشنواره، اساتید و چهره‌های طنزنویس کشوری، آقایان ناصر فیض، سعید بیابانکی و امید مهدی نژاد می باشند. 
دانشجویان علاقمند، می‌توانند آثار خود را از روز ۲۸ آبان ماه سال جاری مقارن با جشن میلاد حضرت زینب کبری«س» و روز پرستار تا ۶ اسفند ماه سال جاری مقارن با جشن نیمه شعبان،  به شماره ۰۹۱۱۶۰۰۲۳۳۵ در پیام رسان ایتا ارسال کنند و جهت  کسب اطلاعات بیشتر  به کانال znuclop@ مراجعه کنند.
گفتنی است اختتامیه این جشنواره در فروردین ماه سال آینده در دانشگاه زنجان با حضور دانشجویان، برگزیدگان و هیات داوران و مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهد شد و از برگزیدگان جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد. دبیرخانه جشنواره، در صورت صلاحدید آثار منتخب را با نام صاحب اثر چاپ و یا در اقلام تبلیغاتی جشنواره منتشر خواهد کرد. همچنین بعد از پایان جشنواره آثار ارسالی به شرکت‌کنندگان عودت داده نخواهد شد.  

شرایط ارسال اثر:
-    آثار ارسالی به جشنواره نباید در جشنواره دیگری برگزیده شده باشد. 
-    برای تسهیل در امر داوری، هنرمندان بخش آثار مکتوب باید هر اثر را در صفحات جدا از هم ارسال کنند.
-    ارسال فایل word  آثار با قلم bmitra  و اندازه 14 الزامی است.

کلید واژه ها: تلخند استان زنجان سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی


نظر شما :