مرحله استانی "دوازدهمین مسابقات مناظره دانشجویان ایران" با حضور ۳۵ تیم دانشجویی در شعبه سازمان دانشجویان فارس پایان یافت

با برگزاری مراسم اختتامیه مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره ملی دانشجویان ایران، دفتر این مسابقات در استان فارس بسته شد.
مرحله استانی "دوازدهمین مسابقات مناظره دانشجویان ایران" با حضور ۳۵ تیم دانشجویی در شعبه سازمان دانشجویان فارس پایان یافت

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، مراسم اختتامیه مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظره ملی دانشجویان ایران شعبه سازمان دانشجویان فارس، 13 آذرماه در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد.
این مسابقات توسط سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس و با همکاری دانشگاه شیراز برگزار شد که تیم‌های دانشجویی 7 دانشگاه استان در آن شرکت کردند.
مرحله استانی "مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران" از 6 آذرماه جاری به‌مدت 6 روز در محل تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد که در نهایت تیم‌های  برگزیده استان به مرحله کشوری این مسابقات که در اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد، راه پیدا کردند.
امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس در مراسم اختتامیه مسابقات مذکور، شیراز را شهر سخن و گفت‌وگو و ادب برشمرد و گفت: در این مرحله از مسابقات 35 تیم دانشجویی از دانشگاه‌های استان فارس شرکت کردند که به لحاظ تعداد تیم‌های شرکت‌کننده جزو چند استان اول کشور هستیم.
وی با بیان اینکه دو سهمیه کشوری در مسابقات کشوری مناظره دانشجویان داریم، گفت: بحمد الهی مسابقات مناظره دانشجویان به شکل قابل قبولی در استان فارس برگزار شد و شاهد استقبال دانشجویان 7 دانشگاه استان از این مسابقات بودیم.
امیررضا خرم دل، مدیر اجرایی سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس نیز در این مراسم گفت: هر ساله این مسابقات در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شد اما امسال این مسابقات در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی مسابقات مناظره ملی دانشجویان فارس، از راه‌یابی دو "تیم پندار" از دانشگاه‌های علوم پزشکی فسا، آزاد اسلامی، فرهنگیان و پیام‌نور شیراز و تیم رویش از دانشگاه شیراز به مرحله کشوری این دوره از مسابقات خبر داد و گفت: مرحله کشوری این مسابقات در اردیبهشت‌ماه سال 1403 با حضور برگزیدگان استان‌های مختلف برگزار خواهد شد.
خرم‌دل حضور 35 تیم در این دوره از مسابقات را رکورد جدیدی برای استان برشمرد و گفت: 140 نفر از دانشجویان در این مرحله از مسابقات از استان فارس شرکت کردند.
در ادامه این مراسم اسامی تیم‌های برگزیده مسابقات به شرح ذیل اعلام شد که مطابق آن، "تیم پندار" با حضور محمدجواد اتابکی، زهرا نوروزی، محمدمهدی یزدانی و مینا شیبانی رتبه اول، "تیم رویش" با حضور محمدحسن کمالی سروستانی، علی قاسمی‌نژاد، امیررضا منعمی و زهرا مرادی رتبه دوم و "تیم جیوگی" با حضور سیدعباس حسینی، امیرحسین محمدی، عاطفه عباس‌پور و فرانک اقتداری به سرپرستی دکتر پیام فرهادی رتبه سوم را کسب کردند. همچنین "تیم آرزم" از دانشگاه فرهنگیان شیراز با حضور ابراهیم محمدی، محمدعلی سلیمان‌پور، امیرعباس ملائی و محمدجواد موسی‌پور به عنوان تیم اخلاق برگزیده شد. 
گفتنی است پایان‌بخش این مراسم تجلیل از برگزیدگان این مرحله از مسابقات با حضور رئیس جهاددانشگاهی فارس بود.


 

کلید واژه ها: دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی استان فارس مناظره دانشجویی


نظر شما :