در قالب نوزدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر»؛

اردوی علمی - فرهنگی دانشجویان رشته‌ نقاشی برای دیدن مواریث تاریخی، تمدنی و هنری استان زنجان

اردوی علمی - فرهنگی دانشجویان رشته‌ نقاشی برای دیدن مواریث تاریخی، تمدنی و هنری استان زنجان

در راستای برنامه‌های معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و به همت انجمن علمی - دانشجویی نقاشی دانشگاه علم و فرهنگ، دانشجویان این رشته  طی روز جمعه 24 آذر از مواریث تاریخی، تمدنی و هنری استان زنجان دیدن کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، در این بازدید که با همراهی و راهنمایی تخصصی دکتر علی‌اصغر میرزایی مهر، مدیر گروه نقاشی برگزار شد، دانشجویان با برخی از مواریث تاریخی، تمدنی و هنری استان زنجان آشنا شدند. دانشجویان در این اردو از موزه باستان‌شناسی "پیر احمد زهرنوش" شهرستان ابهر"، "گنبد سلطانیه"، "مسجد سجاس" و محوطه تاریخی "داش‌کسن" بازدید کردند و با روند تغییرات این اماکن از منظر تاریخی و هنری و پیشینه این استان در ادوار مختلف آشنا شدند.
گفتنی است طرح ملی « ایران، مرز پرگهر» با هدف تقویت روحیه خودباوری و تحقق شعار «ما می‌توانیم» هرساله ویژه دانشگاهیان و نخبگان دانشگاهی سراسر کشور به منظور آشنایی آن‌ها با مواریث فرهنگی، تمدنی و طبیعی، پروژه‌های ملی و توانمندی‌های صنعتی، اقتصادی، علمی، آموزشی و زیربنایی کشور انجام می‌شود و پس از چند سال، دانشجویان دانشگاه علم و فرهنگ نیز در اجرای این طرح مشارکت جدی دارند.
 

 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی دانشگاه علم و فرهنگ ایران مرز پرگهر


نظر شما :