آغاز مرحله دانشگاهی "دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران" در دانشگاه تهران

آغاز مرحله دانشگاهی "دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران" در دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویان ایران ویژه دانشجویان دانشگاه تهران در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ در سالن شهید ترکاشوند، مرکز فرهنگی زنده‌یاد سعید آشتیانی واقع در دانشگاه تهران پردیس مرکزی، ضلع جنوبی ساختمان دانشکدگان فنی برگزار می‌شود.

" گسترش طرح کارآموزی در دانشگاه‌ها، می‌تواند بیکاری در ایران را کاهش دهد؟"، "مشکل عدم رشد گفت‌وگو در کشور بیشتر ناشی از مشکلات اجتماعی – فرهنگی است". "رسانه‌های پیشرفته یکی از ابزارهای تهاجم فرهنگی است". "با سیاست خودکفایی در محصولات کشاورزی نمی‌توان به امنیت غذایی دست پیدا کرد" و ... از جمله گزاره‌هایی هستند که گروه‌های دانشجویی در موضع موافق و مخالف با یکدیگر مناظره می‌کنند.

دانشجویان در روزهای شنبه ۱۴ بهمن‌ماه از ساعت ۱۳ تا ۱۷، یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ و دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در دو تیم مخالف و موافق با یکدیگر رقابت می‌کنند.  

دانشجویان علاقه‌مند این رویداد فرهنگی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام به شناسه FarhangiJUT@ پیام دهند.حضور برای عموم دانشجویان آزاد است.

سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران این دوره از مسابقات را با همکاری و مشارکت دانشگاه تهران ویژه دانشجویان این دانشگاه برگزار می‌کند.

کلید واژه ها: مناظره دانشجویی سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره


نظر شما :