معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان مرکزی؛

سازمان دانشجویان فعالیت‌ها و اقدامات شایسته ای در سطح استان انجام داده است

۲۵ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۲ کد : ۱۴۸۲ شُعَب سازمان دانشجویان
مجتبی غلامی معاون فرهنگی واحد ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های سازمان دانشجویان گفت: سازمان دانشجویان یکی از سازمان‌های وابسته به معاونت فرهنگی می‌باشد که با پیگیری‌های مجدانه فعالیت‌ها و اقدامات شایسته ای در سطح استان و حتی کشور انجام داده است.
سازمان دانشجویان فعالیت‌ها و اقدامات شایسته ای در سطح استان انجام داده است

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، جلسه شورای مرکزی سازمان دانشجویان برگزار و علیرضا دارابی مسئول سازمان دانشجویان واحد گزارشی از اقدامات انجام شده از ابتدای سال تاکنون ارائه گردید.
مسعود شهرجردی ریاست جهاد دانشگاهی استان مرکزی در ادامه این نشست گفت: یکی از سازمان‌های وابسته به جهاد دانشگاهی، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی می‌باشد. این سازمان وابسته به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی که در سال ۱۳۷۷ به منظور ساماندهی مطلوب و توسعه مشارکت دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، علمی، صنفی، و فوق بنامه و در جهت تحقق استراتژی برنامه توسعه جهاد دانشگاهی مبنی بر «تاکید بر تقویت فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در جامعه و به خصوص در نسل جوان و دانشجویان دانشگاه‌ها تأسیس گردیده است»
وی در ادامه تصریح کرد: هدف از تأسیس سازمان دانشجویان، ایجاد زمینه برای کشف، شکوفایی، و اعتلای استعدادهای اجتماعی، سیاسی، هنری، علمی و فرهنگی دانشجویان و ارتقای همکاری و مشارکت آنان می‌باشد.
بنابراین هدف، سازمان دانشجویان واحد استان مرکزی زمینه‌هایی را برای رشد و تعالی دانشجویان در استان فراهم کرده است.
شهرجردی گفت: اولین اقدام در سازمان دانشجویان تشکیل شبکه دانشجویی می‌باشد که با قوت در سراسر استان بتوان فعالیت‌های شایسته ای انجام داد.
 


نظر شما :