مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد گلستان

سازمان دانشجویان بستر مطلوب فعالیت دانشجویان پویا

۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۱ کد : ۱۴۹۶ شُعَب سازمان دانشجویان
مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد گلستان با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد این سازمان در قالب‌های جشنواره، نشست‌های تخصصی، کارگاه و سمینار در حوزه‌ها و رشته‌های مختلف گفت: سازمان دانشجویان بستر بسیار مطلوبی برای فعالیت دانشجویان پویا در زمینه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری است.
سازمان دانشجویان بستر مطلوب فعالیت دانشجویان پویا

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی؛ علیرضا سعیدی تصریح کرد: سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد گلستان با هدف فراهم کردن زمینه رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های دانشجویان و مشارکت آنان در فعالیت‌های تیمی و اجرایی اقدام به عضوگیری دانشجویان فعال می‌کند.


وی با اشاره به پیش‌بینی مزایا و امتیازات ویژه برای اعضای سازمان دانشجویان حین تحصیل و بعد از فارغ‌التحصیلی افزود: از جمله این مزایا می‌توان به بهره‌مندی از دوره‌های مهارت افزایی و توانمندسازی به‌صورت رایگان و معرفی به مراکز مختلف جهاد دانشگاهی جهت برخورداری از تخفیف دوره‌های آموزشی نام برد.


سعیدی کسب تجربه و مهارت در زمینه کار تیمی و اجرایی را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای عضویت در سازمان دانشجویان دانست و اظهار داشت: امکان کارورزی در مراکز جهاددانشگاهی در رشته‌های مختلف برای اعضا و چاپ کتاب با تخفیفی ویژه در انتشارات جهاددانشگاهی از دیگر مزایای در نظر گرفته شده برای دانشجویان عضو سازمان است.


وی خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های مهم و شاخص سازمان دانشجویان اجرای ایده‌های برتر اعضا و سعی و تلاش در ایجاد بستر برای تحقق آنان در حوزه‌های مختلف است. همچنین در انجام پروژه‌های تحقیقاتی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و… دانشجویان مشارکت داده می‌شوند و عواید مادی و معنوی این برنامه‌ها متوجه آنان خواهد بود.

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد گلستان، ارائه راهکار و ایده متناسب با پدیده‌ها و مسائل روز جامعه در راستای مرتفع سازی و حل مشکلات در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی را از اهداف و برنامه‌های مهم سازمان دانشجویان گلستان دانست و گفت: به‌کارگیری و هدایت نیروی خلاق و پویا، فکر و اراده پرانرژی دانشجویان در زمینه‌های مختلف همواره از دغدغه‌های سازمان دانشجویان است که قطعاً می‌تواند به‌عنوان پیشران در حل معضلات اجتماعی، عرصه‌های سازندگی، تقویت و غنای فرهنگی و هنری نقش بسزایی را ایفا کند.


وی افزود: حاصل گرد هم آوردن و تجمیع خرد جمعی، اتخاذ تصمیم درست و ارائه راهکار مناسب در موقعیت‌های حساس است که این امر در تحقق جهش تولید نیز نقش تعیین‌کننده و کلیدی خواهد داشت.

دانشجویان فعال و علاقه‌مند در رشته‌ها و مقاطع مختلف می‌توانند جهت ثبت‌نام و تکمیل فرم عضویت به وب‌سایت www.studentcity.ir مراجعه کنند. ه
مچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام حضوری می‌توانند به جهاددانشگاهی واحد استان گلستان مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۱۷۳۲۲۴۹۹۳۷ تماس حاصل نمایند.
 


نظر شما :