مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد استان گستان تاکید کرد:

فراهم نمودن فرصت کسب مهارت از رسالت‌های مهم سازمان دانشجویان

۲۸ مهر ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۹ کد : ۱۷۹۸ شُعَب سازمان دانشجویان
مدیراجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد استان گستان گفت: فراهم نمودن فرصت برای کسب مهارت و تجربه اندوزی در حین تحصیل از رسالت های مهم سازمان دانشجویان بوده و به همین جهت ارائه راهکار برای شرایط و اقتضای زمان حال از دغدغه های اصلی سازمان دانشجویان است.
فراهم نمودن فرصت کسب مهارت از رسالت‌های مهم سازمان دانشجویان

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، علیرضا سعیدی با تاکید بر برگزاری برنامه‌های سازمان دانشجویان در بستر فضای مجازی تصریح کرد: با توجه به عدم حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه ها، در واقع تنها راه ارتباط با آنان فضای مجازی بوده و بهمین دلیل کارگاه های آموزشی در زمینه های علمی، فرهنگی و هنری متناسب با طبع و سلیقه دانشجویان هر دانشگاه برنامه ریزی و مدون گردیده که با همکاری دانشگاه های استان و با استفاده از سامانه رویتاب جهاددانشگاهی طبق زمان بندی برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در این راستا بر اساس تفاهم نامه امضا شده فی ما بین جهاددانشگاهی و دانشگاه فنی و حرفه ای، دفتر جهاددانشگاهی در آن دانشگاه در تاریخ ۱۵ مهرماه، همزمان با سالروز تأسیس سازمان دانشجویان افتتاح گردید. در ادامه جلسات متعددی با معاونت فرهنگی صورت گرفت و مصوب شد سلسله کارگاه های مهارتی و هنری در رشته های گرافیک، عکاسی، طراحی و سایر رشته های هنری برگزار شود.

سعیدی یاداور شد: طبق تفاهم نامه ی امضا شده فی ما بین جهاد دانشگاهی و دانشگاه فرهنگیان و طی نشست ها و جلساتی که با معاونت فرهنگی دانشگاه فرهنگیان استان گلستان داشتیم، بزودی راندازی و تاسیس دفتر جهاد دانشگاهی در آن دانشگاه بطور رسمی به انجام خواهد رسید. ضمن اینکه مسول دفاتر سازمان دانشجویان پردیس برادران و خواهران گرگان و همچنین پردیس شهرستان گنبد تعیین شده و اقدام به عضو گیری و ثبت نام دانشجویان فعال نموده اند. طبق پیشنهاد این عزیزان بنا داریم کارگاه‌هایی با مضمون مهارت های آموزشی، شیوه تدریس و موضوعات فرهنگی و هنری را با همت و همکاری معاونت فرهنگی آن دانشگاه به مرحله اجرا در آوریم.

وی تصریح کرد: جلسات متعددی نیز با معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی نیز صورت گرفته که ضمن استقبال از برنامه های پیشنهادی سازمان دانشجویان، مقرر گردید دفتر جهاددانشگاهی در آن دانشگاه بزودی راه اندازی و برنامه‌های مناسب و همسوی با فضای آموزشی و فرهنگی دانشگاه را دنبال نماییم.

مدیراجرایی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد استان گلستان گفت: همواره سعی و تلاش ما بر این این است که کارگاه‌های متنوعی را در بستر فضای مجازی، با پرهیز از برنامه های دیکته شده و یک جانبه برای اعضای سازمان دانشجویان داشته باشیم. البته در این راه رای و نظر دانشجویان هر دانشگاه را اولویت قرار دادیم و اعتقاد ما بر این مبنا استوار است که برنامه ها باید در جهت افزایش مهارت و توانمندی دانشجویان بوده و در آینده شغلی و زندگی آنان کاربردی و مفید باشد.
وی خاطر نشان کرد: دانشجویان عزیز برای ثبت نام و عضویت می توانند با شماره تماس مستقیم دفتر گرگان: ۰۱۷۳۲۲۴۹۹۳۷ آدرس شعبه سازمان دانشجویان گلستان گرگان، خیابان شهید بهشتی، نبش خیابان بهشت نهم، جهاددانشگاهی واحد استان گلستان ویا وب سایت ثبت نام و تکمیل فرم عضویت: www.studentcity.ir مراجعه نماییند


نظر شما :