حسینیه مجازی دانشجویان جهاددانشگاهی زنجان به استقبال محرم رفت

۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۲۴ کد : ۲۵۵۵ شُعَب سازمان دانشجویان
حسینیه دانشجویی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی زنجان در محرم امسال با برگزاری چندین برنامه دانشجویی در فضای مجازی به استقبال محرم رفت.
حسینیه مجازی دانشجویان جهاددانشگاهی زنجان به استقبال محرم رفت

مسابقه خوشنویسی با قلم و مرکب، یکی از برنامه‌هایی بود که توسط حسینیه دانشجویی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شد و اختصاص به کتابت فرازهایی از زیارت عاشورا داشت که آثار خوشنویسی شده به صورت نمایشگاه مجازی در صفحه اینستاگرامی @znuclop به نمایش درآمد.
برگزاری شب شعر با عنوان «جمع آئینه‌ها» یکی دیگر از برنامه‌های برگزار شده توسط حسینیه دانشجویی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی زنجان بود که در این برنامه شاهد شعرخوانی ۱۰ شاعر برجسته آئینی بودیم که این برنامه نیز از صفحه اینستاگرامی @rezaesmkhani۶۶ پخش شد.
گفتنی است، همزمان با اجرای شب شعر، برنامه مقتل‌خوانی با اجرای نسرین کرم‌زاده و مدیحه‌سرایی با اجرای کربلایی ایمان کریمی از مداحان بنام تهران برگزار شد.
برنامه دیگر ویژه ماه محرم امسال، مسابقه کتابخوانی با عنوان «آفتاب در مصاف» است که علاقه‌مندان به این مسابقه باید با ثبت‌نام در صفحه اینستاگرامی @znuclop و با دانلود و مطالعه کتاب «درس‌های عاشورا» اثر آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای در این رویداد شرکت کنند. مهلت ثبت‌نام در این مسابقه تا پایان مردادماه بوده و این رویداد قرار است ۱۳ شهریورماه برگزار شود.
برگزاری نمایشگاه آثار خوشنویسی و عکاسی با عنوان «خط خون» از دیگر برنامه‌های حسینیه دانشجویی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی زنجان بود که آثار هنری دانشجویان در روز ۲۶ مردادماه در صفحه اینستاگرامی @znuclop به نمایش درآمد.
سلسله نشست‌های عاشورایی «چراغ هدایت» عنوان دیگری از برنامه‌های ویژه محرم امسال است که از سوی حسینیه دانشجویی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی زنجان برگزار خواهد شد. در این برنامه دکتر ابوالقاسم اجاقلو، عضو هیئت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه زنجان از روز ۳۱ مردادماه تا دوم مهرماه، طی روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۲۱ و از طریق صفحه اینستاگرامی @znuclop، سایت رویتاب جهاد دانشگاهی به نشانی roytab.ir و صفحه اینستاگرام سازمان دانشجویان کشور به نشانی @isojd سخنرانی خواهد کرد.
 


نظر شما :