به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان انجام می‌شود؛

ساخت هشت کلیپ برای به تصویر کشیدن درس‌های کربلا

۲۴ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۶ کد : ۲۵۵۷ شُعَب سازمان دانشجویان
مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد لرستان از ساخت هشت کلیپ با محوریت به تصویر کشاندن موضوعات و درس‌های کربلا خبر داد.
ساخت هشت کلیپ برای به تصویر کشیدن درس‌های کربلا

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، احمد حاتمی با اعلام این خبر افزود: سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی لرستان تولید نماهنگ‌های موضوعی ماه محرم را در دستور کار خود دارد و هشت کلیپ به همت دانشجویان عضو این سازمان با محوریت به تصویر کشاندن موضوعات و درس‌های کربلا در بستر فضای مجازی تولید خواهد شد.
وی با بیان اینکه این کلیپ‌ها متناسب با نام‌گذاری روزهای دهه اول محرم تولید می‎شود، گفت: کلیپ «آرزوی کربلا» توسط دانشجویان هنرمند عضو این سازمان به‌صورت تصویری تهیه و در بستر فضای مجازی بارگذاری شد.
وی تصریح کرد: دهمین سوگواره عکاسی «مَحرم مُحّرم» نیز با محوریت عکاسی از آیین‎های عزاداری استان لرستان در ماه محرم و بخش ویژه «محرم و کرونا» برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه سوگواره عکاسی ویژه دانشجویان است و مهلت ارسال آثار تا ۲۵ شهریورماه امسال اعلام شده است، افزود: آیین اختتامیه این سوگواره به همراه برپایی نمایشگاه از آثار منتخب نیز در مهرماه سال جاری و قبل از اربعین امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.
 


نظر شما :