آغاز به کار کانون «مهرباران» در خراسان شمالی

۰۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۵ کد : ۲۸۳۶ مهرباران
دبیر کانون مهرباران سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان شمالی از آغاز به کار این کانون در استان خبر داد.
آغاز به کار کانون «مهرباران» در خراسان شمالی

فاطمه فاضلی، دبیر کانون مهرباران سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان، در گفت و گو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه کانون مهرباران در استان با هدف کمک به رفع محرومیت‌زدایی و محرومان تأسیس شده است، اظهار کرد: این کانون با هدف استفاده از ظرفیت دانشجویان، جوانان و خیرین برای کمک به رفع محرومیت‌زدایی در استان تأسیس شده است.
وی با بیان اینکه این کانون با برنامه ریزی بلند مدت و شناسایی دقیق اولویت‌ها در جهت رفع و پوشش برخی از مشکلات گام بر می‌دارد، ادامه داد: از تمام جوانان، دانشجویان و خیرین دعوت میکنیم که در کنار این کانون قرار بگیرند.
دبیر کانون مهرباران سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان شمالی تأکید کرد: برنامه‌ریزی و اجرای چنین برنامه‌هایی نیازمند مساعدت و همکاری تمامی بخش‌های جامعه است.
فاضلی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اهداف تأسیس این کانون ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در میان دانشگاهیان است، افزود: کانون مهرباران با این اهداف در نظر دارد با ایجاد همبستگی‌های اجتماعی با اولویت جامعه دانشگاهی به محرومین جامعه یاری رساند.
دبیر کانون مهرباران سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان شمالی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای پیگیری برنامه‌های کانون مهرباران و همکاری با این کانون می توانند به کانال تلگرامی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خراسان شمالی و پیج اینستاگرامی به آدرس isojd.kh.shomali مراجعه کنند.
 


نظر شما :