در حاشیه نشست خبری دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران ؛

سازمان دانشجویان ایران از کتاب «مناظرات برنده» رونمایی کرد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۷ کد : ۲۸۷۳ گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی اسلایدر
در نشست خبری دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، با حضور دکتر رحیمیان؛ معاون فرهنگی جهاددانشگاهی از کتاب مناظرات برنده رونمایی شد.
سازمان دانشجویان ایران از کتاب «مناظرات برنده» رونمایی کرد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، روز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ در حاشیه نشست دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران از کتاب «مناظرات برنده» رونمایی شد. این کتاب به همت مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان ایران ترجمه شده است.


کتاب مناظرات برنده اولین ترجمۀ به زبان فارسی از کتابwinning debates نوشته استیون جانسون است. جانسون در این کتاب، به معرفی مدل‌های مسابقات مناظره پرداخته و نکاتی در باب مناظره‌های برد- برد ارائه کرده است. وی مروری بر مبانی نظریۀ استدلال را با کاربرد آن نظریه‌ها در سبک مناظره پارلمانی ترکیب می‌کند و استراتژی‌ها و تاکتیک‌هایی را برای مناظره موفق توصیه می‌کند. دیدگاه منسجم و مفیدی که جانسون از مناظره در این کتاب ارائه می‌کند، می‌تواند به خوبی عملکرد برگزارکنندگان، شرکت‌کنندگان و داوران مسابقات مناظره را بهبود دهد.
استیون جانسون دانشیار و مدیر مرکز مناظره در دانشگاه آلاسکا، آنکوریج است. او اولین رئیس انجمن ملی مناظره پارلمانی، بزرگترین سازمان مناظره بین دانشگاهی در ایالات متحده است. وی در بخش بین‌الملل نیز فعال است و به عنوان دبیر شورای مناظره در مسابقات مناظره دانشگاه‌های جهان سابقۀ فعالیت داشته است. او همچنین به عنوان مربی تیم‌های مناظره نیز فعالیت کرده که به سرپرستی او موفقیت‌هایی در مسابقات ملی و بین‌المللی کسب کرده‌اند.
 

کلید واژه ها: winning debates مناظره دانشجویی مناظرات برنده


نظر شما :