«کارگاه آموزشی مصاحبه بالینی» توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان فارس برگزار شد

۱۹ تیر ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۴ کد : ۳۲۵۵ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان
«کارگاه آموزشی مصاحبه بالینی» ساختاریافته برای اختلالات روانی به همت "کانون ذهن آگاه" و "کانون فرهنگی هنری فانوس" سازمان دانشجویان شعبه فارس روزهای ۱۴و ۱۵ تیرماه برگزار شد.
«کارگاه آموزشی مصاحبه بالینی» توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان فارس برگزار شد


به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران،«کارگاه آموزشی مصاحبه بالینی » برای اختلالات روانی به همت "کانون ذهن آگاه" و "کانون فرهنگی هنری فانوس" سازمان دانشجویان شعبه فارس روزهای 14 و 15 تیرماه برگزار شد.
موضوع تدریس شده در این کارگاه علمی-پژوهشی یکی از بخش های مهم رشته روانشناسی است که اساتید مختلف و خبره ای در این حوزه تدریس می‌کنند. نبی فتاحی، دکتری تخصصی روانشناسی و استاد دانشگاه‌های تهران، مدیر مراکز مشاوره خانواده مهر تهران و...مهمان و مدرس این کارگاه دو روزه در شیراز بود.
مباحث تدریس شده در این کارگاه شامل فرم های SCID-5-RV/SCID-5-PD/SCID-5-CT/SCID-  5-CV  بود. همچنین نحوه مصاحبه با اختلالات مختلف و مصاحبه با بیماران مقاوم روانشناسی نیز در این کارگاه بحث و بررسی شد. سعید مختاری، دبیر کانون ذهن آگاه و امیررضا خرم دل، دبیر کانون فرهنگی هنری فانوس از برگزاری مجدد این کارگاه کاربردی که با استقبال خوب دانشجویان رشته روانشناسی همراه شد در آینده نزدیک خبر دادند و افزودند برنامه هایی که باعث هم افزایی کانون های سازمان دانشجویان و ارتقای سطح علمی دانشجویان و دانش آموختگان روانشناسی گردد در دستور کار کانون های ذهن آگاه و فانوس سازمان دانشجویان فارس  است. گفتنی است بیش از 40 نفر از دانشجویان رشته روانشناسی به صورت حضوری و آنلاین در این کارگاه کاربردی شرکت کردند.


 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی استان فارس کارگاه روانشناسی روانشناسی بالینی


نظر شما :