رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی:

جهاددانشگاهی نهادی "دانشجو باور" و "دانشجو محور" است

۲۸ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۷:۴۱ کد : ۳۳۰۱ اخبار سازمان شُعَب سازمان دانشجویان اسلایدر
رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی به فعالیت ۴۲ شعبه سازمان دانشجویان در واحدهای جهاددانشگاهی سراسر کشور اشاره و خاطرنشان کرد: همزمان با بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این سازمان و در مهرماه سال جاری ۴ شعبه دیگر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی افتتاح می شود.
جهاددانشگاهی نهادی "دانشجو باور" و "دانشجو محور" است

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، دکتر فریدزاده در آیین بیست و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی که توسط شعبه خراسان رضوی در محل تالار فردوسی مجتمع دکتر علی شریعتی جهاددانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از سازمان دانشجویان خراسان رضوی و فعالیت‌های ارزشمند این سازمان بیان کرد: جهاددانشگاهی تنها نهاد دانشگاهی است که به معنای واقعی کلمه "دانشجو باور" و "دانشجو محور" است و محور فعالیت‌ها در این نهاد همواره دانشجویان بودند و علت اصلی موفقیت سازمان نیز به همین دلیل می‌باشد. 
وی ادامه داد: در واقع جهاددانشگاهی همواره به قشر دانشجو اعتماد کرده و در تمامی فعالیت های این سازمان از توانایی ها و مشارکت دانشجویان بهره‌مند شده است. 
رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی افزود: در جهاددانشگاهی کارها را به دانشجویان می‌سپاریم و آنها فعالیت‌ها را طراحی، اجرا و به سامان می‌رسانند.
وی با اشاره به اینکه سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی، بستر ساز فعالیت‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها است، بیان کرد: دانشجویان از ظرفیت‌های عظیمی برخوردارند که با تسهیلگری که در سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی انجام می‌دهیم دانشجویان می‌توانند این ظرفیت‌ها را عملی کنند.
رییس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با بیان اینکه فعالیت‌هایی که در این سازمان انجام می‌شود پیشرو، خلاق و مبتکر گونه است، ادامه داد: لازمه فعالیت فرهنگی، داشتن ابتکار و خلاقیت است.
فریدزاده به فعالیت‌های مختلف و متنوع سازمان جهاددانشگاهی همچون برگزاری مناظرات دانشجویی، کمک به محرومان و ... اشاره و تصریح کرد: این تنوع باعث شده است تا دانشجویان با سلایق متفاوت جذب این سازمان شوند.
در پایان وی به فعالیت 42 شعبه سازمان دانشجویان در واحدهای جهاددانشگاهی سراسر کشور اشاره و خاطرنشان کرد: همزمان با بیست و پنجمین سالگرد تاسیس این سازمان و در مهرماه سال جاری 4 شعبه دیگر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی افتتاح خواهند شد.

مشاهده گزارش تصویری

 

 

کلید واژه ها: استان‌خراسان رضوی جهاددانشگاهی سازمان دانشجویان ایران بیست و پنجمین سالگرد تشکیل سازمان دانشجویان ایران


نظر شما :