معاون فرهنگی و سیاسی نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها؛

سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی نقش کلیدی در تداوم جهش علمی کشور دارد

۱۶ مهر ۱۴۰۲ | ۲۰:۵۲ کد : ۳۳۲۲ اخبار سازمان
معاون فرهنگی و سیاسی نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی تاکید کرد که موفقیت این سازمان در ماموریت اصلی تقویت هویت ایرانی- اسلامی نقش کلیدی در تداوم جهش علمی کشور، تحقق دانشگاه تراز انقلاب اسلامی و تقویت جهت گیری هویتی و تمدنی آن دارد.
سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی نقش کلیدی در تداوم جهش علمی کشور دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، در پیام مکتوب حجت الاسلام و المسلمین فاطمی پور، معاون فرهنگی و سیاسی نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها آمده است:

بسمه تعالی
سلام علیکم و الرحمه
سالگرد تاسیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی مقارن با آغاز مهرماه و سال تحصیلی جدید را تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی موفقیت این سازمان در ماموریت اصلی خود یعنی تقویت هویت-ایرانی اسلامی، ارتقای مسئولیت اجتماعی و اعتلای استعدادهای فرهنگی، علمی و ... دانشجویان را دارم.
بی‌تردید تحقق این ماموریت و موفقیت در این عرصه، نقش کلیدی در تداوم جهش علمی کشور، تحقق دانشگاه تراز انقلاب اسلامی و تقویت جهت‌گیری هویتی و تمدنی آن دارد. به ویژه با توجه به برنامه‌ریزی دشمنان برای تخریب هویت حقیقی دانشگاه و ایجاد انحراف در حرکت آن، حراست از این هویت و افزایش نشاط و پویایی سازنده در فضای دانشگاهی، اهمیت دوچندان دارد.
 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی بیست و پنجمین سالگرد تشکیل سازمان دانشجویان ایران نهاد رهبری در دانشگاه ها فاطمی پور


نظر شما :