آغاز ثبت نام سومین دوره مسابقه « مناظره تخصصی تعاون»

ثبت نام سومین دوره مسابقه مناظره تخصصی تعاون آغاز شد. دانشجویان علاقمند به شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی "مرکز ملی گفتگو، مناظره و آزاداندیشی" به نشانی www.isdc.ir ثبت نام کنند.
آغاز ثبت نام سومین دوره مسابقه « مناظره تخصصی تعاون»

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، ثبت نام سومین دوره مسابقه « مناظره تخصصی تعاون» با شعار "تعاون، گفتگو، ایران آینده" آغاز شد. این دوره از مسابقات دارای محورهای "اقتصاد دیجیتالی و تعاون"، "اقتصاد سیاسی ایران و تعاون"، "تعاونی و دانشگاه"،"تعاونی و ورزش" و "تعاونی، خویش‌کاری و اشتغال‌آفرینی" است.
جوایز این دوره شامل 20 میلیون تومان برای تیم اول، 16 میلیون تومان برای تیم دوم و 12 میلیون تومان برای تیم سوم خواهد بود. لازم به ذکر است که مرحلة نیمه‌نهایی و نهایی این دوره به صورت حضوری و در شهر تهران برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ 30 مهرماه 1402 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مرکز ملی "گفتگو، مناظره و آزاداندیشی" به نشانی  www.isdc.ir ثبت نام کنند.  

شایان ذکر است سومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون توسط مرکز ملی گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی  با مشارکت و حمایت معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آبان ماه 1402 برگزار خواهد شد. دو دوره از این مسابقات در سالهای ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با حضور دانشجویان علاقمند از دانشگاه های سراسر کشور با محوریت تعاون؛فرصت ها و چالشها و تعاون و نوآوری برگزار شده بود. دانشجویان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند با شماره تلفن 66971181 و یا از طریق پیام‌رسان ایتا با شناسه Irandebate @  با دبیرخانه مرکز ارتباط برقرار کنند.

کلید واژه ها: مناظره تخصصی تعاون مناظره تعاون سومین دوره مناظره تعاون جهاددانشگاهی سازمان دانشجویان ایران


نظر شما :