مرحله نیمه نهایی سومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون پایان یافت

مرحله نیمه نهایی سومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون پایان یافت

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، مرحله نیمه نهایی سومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون روز چهار شنبه 15 آذرماه با رقابت گروه‌های دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور توسط "مرکز ملی گفت‌وگو، مناظره و آزاداندیشی" برگزار شد.

در مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات که با شعار "تعاون، گفت‌وگو و آینده ایران" و با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی" در آذرماه 1402 به صورت برخط برگزار شد، تیم های "اشراق" با "خط اعتدال" و تیم های "جهاد علمی" با "سردار جنگل" به رقابت پرداختند. 
این مرحله از مسابقات با گزاره‌های "چون میزان جذب سرمایه تعاونی‌ها اندک است، تبدیل باشگاه‌های ورزشی به تعاونی باعث افت شدید ورزش قهرمانی کشور خواهد شد"، با رقابت تیم های اشراق (موافق) و خط اعتدال (مخالف) و گزاره  " نبود حمایت از تعاونی‌ها در برنامه هفتم توسعه سبب می‌شود تا تعاونی‌ها با کمک مردم رشد بهتری را تجربه کنند"، با رقابت تیم های جهاد علمی (موافق) و سردار جنگل (مخالف) برگزار شد. 

همچنین با اعلام نتیجه داوری، تیم های "سردار جنگل" از دانشگاه تهران و "خط اعتدال" از دانشگاه تهران به مرحله نهایی مسابقات مناظره تعاون راه یافتند و تیم های "جهاد علمی" از دانشگاه آزاد نجف آباد و "اشراق" از دانشگاه تهران برای رده بندی با یکدیگر مناظره خواهند کرد. 

شایان ذکر است سومین دوره مسابقات مناظره تخصصی تعاون توسط مرکز ملی گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی  با مشارکت و حمایت معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آبان ماه 1402 برگزار خواهد شد. دو دوره از این مسابقات در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با حضور دانشجویان علاقمند از دانشگاه های سراسر کشور با محوریت تعاون؛ فرصت ها و چالشها و تعاون و نوآوری برگزار شده بود.

کلید واژه ها: مناظره تخصصی تعاون سومین دوره مناظره تعاون مناظره دانشجویی جهاددانشگاهی سازمان دانشجویان ایران


نظر شما :