برگزاری مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در یزد با حضور استاندار و مسئولان استانی

برگزاری مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در یزد با حضور استاندار و مسئولان استانی

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران توسط شعبه سازمان دانشجویان استان یزد و با معرفی تیم های اول تا سوم به پایان رسید. 
لازم به ذکر است مرحله نهایی و اختتامیه مسابقات ملی مناظره دانشجویی در سالن کنفرانس دانشگاه علم و هنر جهاد دانشگاهی با حضور دکتر فاطمی استاندار یزد، دکتر پارسائیان معاون برنامه ریزی استاندار، دکتر جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از دانشجویان، اساتید، روسای دانشگاه‌های استان و دیگر مقامات استانی برگزار گردید. 

در دوازدهمین دوره این مسابقات ۳۳ تیم از ۹ دانشگاه و مرکز آموزش عالی به رقابت با یکدیگر پرداختند و در نهایت تیم‌های "اوج" از دانشگاه یزد ، "بینش" از دانشگاه آزاد اسلامی یزد و تیم "پرواز" از دانشگاه یزد به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در پاسخ به مطالبه مقام معظم رهبری(مدظله‌‏العالی) مبنی بر «نیاز جامعه به ترویج کرسی‏‌های آزاداندیشی و برگزاری مناظره‌های قانونمند توأم با امکان داوری» از سال 1390 اقدام به طراحی و اجرای «مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران» نموده که تاکنون یازده دوره از این مسابقات، با مشارکت بیش از 13 هزار نفر از دانشجویان و اساتید برگزار شده است و دوازدهمین دوره درحال برگزاریست. علاوه بر این مسابقات، برگزاری یک دوره مناظره به زبان انگلیسی، چهار عنوان مسابقات مناظره تخصصی، مناظره اساتید و نخبگان دانشگاهی با عنوان بیان و برگزاری گفتگوهای دانشجویی با محوریت مسائل روز و تولید محتوای آموزشی در قالب نشریه، کتاب، فیلم و کارگاه‌های تخصصی را در نیز در کارنامه خود دارد.
 

کلید واژه ها: استان یزد سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره


نظر شما :