محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر:

دانشگاه مرکز تحولات، پژوهش و مطالعات علمی است و باید محل تضارب آرا باشد

دانشگاه مرکز تحولات، پژوهش و مطالعات علمی است و باید محل تضارب آرا باشد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران توسط شعبه سازمان دانشجویان استان یزد و با معرفی تیم های اول تا سوم به پایان رسید. 
اختتامیه مسابقات ملی مناظره دانشجویی در سالن کنفرانس دانشگاه علم و هنر جهاد دانشگاهی با حضور دکتر فاطمی استاندار یزد، دکتر پارسائیان معاون برنامه ریزی استاندار، دکتر جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از دانشجویان، اساتید، روسای دانشگاه‌های استان و دیگر مقامات استانی برگزار گردید.
محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد سعید کاظمی آشتیانی گفت: مرحوم کاظمی آشتیانی قدم بزرگی برای کشور برداشت و امیدواریم جوانان این مرز و بوم گامی مؤثر در راستای ارتقای سطح علمی و فرهنگی کشور بردارند. 
وی ادامه داد: کشور ما با داشتن استعدادهای نهفته و بالقوه و تبدیل به بالفعل می‌تواند گام‌های بلندی بردارد که با توکل به خدا و اتکا به توانمندی‌های درونی و ظرفیت‌های داخلی محقق می‌شود. 
جوکار با اشاره به برگزاری مناظرات دانشجویی اظهار کرد: دانشگاه مرکز تحولات، پژوهش و مطالعات علمی است و باید محل تضارب آرا باشد. در این زمینه رهبر انقلاب نیز بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها تأکید کرده‌اند و لذا برگزاری چنین مناظراتی حائز اهمیت است و امیدواریم مناظرات راهکارهایی داشته باشد تا جنبه عملیاتی پیدا کند.
 

کلید واژه ها: سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره استان یزد


نظر شما :