تجلیل از خانواده شهید "رضا حاتمی "در قالب طرح ملی «یاد یار»

رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی با خانواده معظم شهید دانشجو "رضا حاتمی" دیدار و یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.
تجلیل از خانواده شهید "رضا حاتمی "در قالب طرح ملی «یاد یار»

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران، محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان مرکزی همزمان با ایام شعبانیه و سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار با حضور در منزل شهید والامقام "رضا حاتمی" در اراک با خانواده معظم این شهید دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار صمیمانه که با حضور بدخشان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اراک، حجت الاسلام بیاتی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک، معاون فرهنگی و جهادگران جهاددانشگاهی استان و جمعی از جوانان ناحیه مقاومت بسیج به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان مرکزی برگزار شد با اهدای لوح سپاس از صبر و فداکاری ایشان تجلیل به عمل آوردند.
شهید رضا حاتمی در سال 1345 متولد و پس از اخذ دیپلم جذب آموزش و پرورش، راهی جبهه های حق علیه باطل شد و در هشتمین روز از بهمن‌ماه سال ۱۳۶۵ سرزمین شلمچه پُلی شد برای عبور رضا به سوی معبود ازلی و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
طرح ملی «یاد یار» که به تجلیل از شهدای دانشجو و شهدای عرصه علم و فناوری می‌پردازد، توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی و واحدهای جهاد دانشگاهی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 

کلید واژه ها: یاد یار سازمان دانشجویان ایران جهاددانشگاهی شهید حاتمی استان مرکزی


نظر شما :