تیم مناظره «برهان» از استان یزد مطرح کرد:

مسابقات ملی مناظره؛ موجب افزایش انعطاف‌پذیری در ساحت اندیشه و روابط انسانی

۲۹ آذر ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۵ کد : ۴۱۸ گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی
مسابقات ملی مناظره؛ موجب افزایش انعطاف‌پذیری در ساحت اندیشه و روابط انسانی

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، صدرا فقیه، عضو تیم «برهان» در مرحله کشوری هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در گفتگو با دبیرخانه این مسابقات گفت: مسابقات ملی مناظره موجب افزایش انعطاف‌پذیری در ساحت اندیشه و روابط انسانی است.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های دانشجویی در این مسابقات موجب افزایش مهارت توانایی گفتگو و کار گروهی می‌شود، افزود: پذیرش تفکر انتقادی از دیگر ثمرات نیک این رقابت‌هاست.

فاطمه میرحسینی، دیگر عضو این تیم نیز توانایی سخنوری را از جمله مهارت‌های مورد نیاز شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها عنوان کرد و گفت: با توجه به شناختی که از دیگر دوستان شرکت‌کننده ام پیدا کردم و برای سنجش مهارت‌های خودم وارد این مسابقات شدم.

وی کیفیت برگزاری این رقابت‌ها را در حد انتظار عنوان کرد و گفت: گاهی بعضی از موضوعات چه به خاطر علل سیاسی چه به سبب جنس و یا سبک خود موضوع، قابلیت بحث ندارند که در تعیین موضوعات باید حساسیت بیشتری صرف شود.

شایان ذکر است صدرا فقیه دانشجوی کارشناسی مدیریت جهانگردی، فاطمه میرحسینی دانشجوی کارشناسی فقه و حقوق اسلامی و علی سلطانی دانشجوی کارشناسی ارشد برق دانشگاه یزد و همچنین موسی داوری دانشجوی کارشناسی مدیریت کسب و کار دانشگاه علمی کاربردی یزد، ۴ عضو شرکت‌کننده در تیم «برهان» هستند که بعد از موفقیت در مسابقات مرحله منطقه‌ای جنوب کشور به مرحله کشوری راه یافته‌اند.

مرحله کشوری هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران - نشان خواجه نصیرالدین طوسی، با شعار «مناظره، فرصتی برای یادگیری» از روز شنبه لغایت دوشنبه ۳۰ آذر الی ۲ دی ماه سال ۱۳۹۸ با شرکت ۱۲ تیم از استان‌های آذربایجان غربی، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه، مرکزی، هرمزگان و یزد در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


نظر شما :