برگزاری اولین نشست دوره سوم نشست های منطقه ای باشگاه محیط زیست

۲۸ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۹ کد : ۶۷۵ باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست
نشست منطقه ۳ کشوری باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی با حضور نمایندگان ۵۰ گروه دانشجویی فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی استان های گلستان، گیلان و مازندران روز یکشنبه ۲۷ بهمن ماه به صورت وبینار برگزار شد.
برگزاری اولین نشست دوره سوم نشست های منطقه ای باشگاه محیط زیست

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان، در اولین نشست از مجموعه نشست های این دوره که منطقه ۳ شامل استان های گلستان، گیلان و مازندران آغازگر آن بودند، دبیران انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان های منطقه حضور داشتند.
نشست های منطقه ای باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی فرصتی است برای حضور نمایندگان کلیه گروه های دانشجویی فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی در دانشگاه های سراسر کشور، که بتوانند در فضایی دانشجویی و با حضور مسئولین به بیان مسائل و مشکلات پیش روی منطقه پرداخته و الگوهای فعالیتی منطقه را در یکسال آینده ترسیم نمایند
با شروع نشست ابتدا میهمانان ویژه استانی در استان های مختلف به ایراد سخنرانی در حوزه محیط زیست و فعالیت های دانشجویان در این حوزه پرداختند.
سپس مهدی کاظمی خالدی رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی ضمن معرفی ساختار موجود باشگاه، اهداف و فعالیت های برنامه ریزی شده برای باشگاه و همچنین تشریح وضعیت گروه های دانشجویی عضو، برحمایت های سازمان از فعالیت های محیط زیستی دانشجویان تاکید کرد.
در ادامه دبیران تشکل های دانشجویی به معرفی خود و فعالیت های انجام شده توسط این گروه ها پرداختند. همچنین نماینده های استانی باشگاه به ارائه گزارشی از فعالیت های یکساله تشکل های استانی در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی پرداخته و به مشکلات پیش روی توسعه فعالیت های باشگاه در بستر دانشگاه ها پرداختند. همچنین مدیران اجرای شعب سازمان دانشجویان واحد های استانی ظرفیت های موجود در جهاد دانشگاهی را برای دانشجویان تشریح و از دانشجویان برای ادامه همکاری در زمینه فعالیت های محیط زیستی دعوت نمودند.
در انتهای نشست ضمن تشریح فرایند انتخابات و وظایف اعضای شورای مرکزی، کاندیداهای شورای مرکزی باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی با معرفی مجدد خود پیشنهادات اجرائیشان در زمینه ادامه فعالیت باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی در منطقه ۳ را بیان نمودند.
انتخابات شورای مرکزی باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع طبیعی با حضور ۱۳ کاندید از تشکل های دانشجویی برگزار و "مریم کارگر" و "مرتضی آقاجانپور" از استان گلستان؛ "مصطفی عمادی"، "محمدرضا عباسی" و "کسری کمالی" از استان مازندران و "فاطمه اسدی" و "سینا یزدانی" از استان گیلان بعنوان اعضای شورای مرکزی انتخاب شدند.

کلید واژه ها: باشگاه محیط زیست نشست منطقه‌ای


نظر شما :