کارگاه آموزشی - توجیهی دبیران اجرایی نهمین دوره مسابقات مناظره برگزار شد

۰۶ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۲۴ کد : ۷۰۰ گفتگو، مناظره و آزاد اندیشی
مدیر مرکز مناظره، گفت و گو و آزاد اندیشی در کارگاه مجازی آموزشی - توجیهی دبیران اجرایی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، دبیران اجرایی مناظرات را بازوهای فکری مشورتی و اجرایی مرکز دانست و تصریح کرد: انتظار می رود دبیران تجربه های ادوار گذشته خود را در قالب نظرات مشورتی با مرکز در میان بگذارند.
کارگاه آموزشی - توجیهی دبیران اجرایی نهمین دوره مسابقات مناظره برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مهدی عباسی افزود: بر اساس سند راهبردی مرکز مناظره، گفت و گو و آزاد اندیشی، این مرکز محل تجمع و تعامل جوانان، دانشجویان، اساتید، نخبگان، اندیشمندان و علاقمندان به بحث گفت و گو می باشد.

وی کانون های دانشجویی را یکی از مهم ترین ظرفیت ها جهت توسعه زیرساخت ها لازم برای مرکز دانست و اذعان داشت: برنامه اساسی ما این است که برنامه مناظره در سراسر کشور به دست دانشجویان سپرده شود.

این مقام مسئول از امضای تفاهم نامه با دانشگاه پیام نور جهت اجرای مسابقات مناظره خبر داد و گفت: استان ها می توانند در جریان برگزاری مسابقات از ظرفیت های این دانشگاه بهره مند شوند.

همچنین مهدی کاظمی خالدی، رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی ضمن پاسخگویی با سوالات دبیران تاکید کرد: استان های میتوانند گزاره های مورد نظر خود را به دبیرخانه مناظرات ارسال کنند و بعد از بررسی و تائید از همان گزاره ها در استان ها استفاده نمایند.

وی در خصوص صحبت داوران با تیم ها و بیان نظرات تیم داوری نیز گفت: دبیران می توانند بعد از اتمام مسابقات، کارنامه ای از ارزیابی تیم ها توسط داوران را در اختیار آنها قرار دهند تا تیم ها نقاط ضعف و قوت خود را بهتر بشناسند.

کارگاه مجازی آموزشی - توجیهی دبیران اجرایی نهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، دوشنبه پنجم اسفند ماه همزمان با روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی، برگزار شد.

در این جلسه در خصوص دستور العمل ها و آئین نامه های اجرایی مسابقات مناظره بحث و گفت و گو شد و دبیران اجرایی مسابقات نیز تجربیات خود را جهت استفاده در سایر استان ها بیان کردند.


نظر شما :