پویش مشارکت در طرح تهیه ملزومات بهداشتی و بیمارستانی سازمان دانشجویان به مقصد رسید

۳۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۵۶ کد : ۸۳۳ مهرباران
محموله ملزومات بهداشتی خریداری از شده از کمک های خیرین و دانشجویان در پویش مشارکت در طرح تهیه ملزومات بهداشتی و بیمارستانی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی به مقصد رسید
پویش مشارکت در طرح تهیه ملزومات بهداشتی و بیمارستانی سازمان دانشجویان به مقصد رسید

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی همزمان با آغاز سال نو و شیوع ویروس کرونا و با توجه به کشور نیاز مبرم شبکه بهداشتی کشور به تجهیزات و ملزومات بیمارستانی جهت خدمت‌رسانی بهتر، سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در راستای فعالیت های محرومیت زدایی پویش مشارکت در طرح تهیه ملزومات بهداشتی و بیمارستانی را جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی و تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز مراکز درمانی آغاز نمود.

در این طرح که به صورت آنلاین در سامانه بهشت صندوق قرض الحسنه دانشجویان جهاد دانشگاهی صورت گرفت، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال جمع‌آوری شد.

پس از بررسی نیازهای مختلف بیمارستانی و با توجه به نامه ارسالی مدیر شبکه بهداشت و درمان تکاب، لوازم خریداری شده به بیمارستان شهدای تکاب آذربایجان غربی ارسال شد.

این محموله شامل ۸۰ لباس ایزوله یک بار مصرف بیمارستانی، ۱۵۰ گان ساده، ۸۰ گان ضد آب، ۸۰ صابون مایع، ۲۰۰ شیلد (محافظ صورت)، هزار عدد دستکش، ۴۰ ژل دست، ۴۰۰ پد الکلی، ۶۰ مایع ضدعفونی بیمارستانی و هزار و پانصد عدد ماسک می باشد که در تاریخ ۲۵ فروردین ماه پس از یک ماه از آغار طرح ارسال شد.

پویش مشارکت در طرح تهیه ملزومات بهداشتی و بیمارستانی از ۲۵ اسفندماه به منظور تهیه و خرید ملزومات بهداشتی و بیمارستایی برای پرستاران و پزشکان در معرض ویروس کرونا توسط سازمان دانشجویان آغاز به کار کرد.

 


نظر شما :