دانستنی‌های دانشجویی - آرشیو

چند پیشنهاد برای کار در دوران دانشجویی

چند پیشنهاد برای کار در دوران دانشجویی

فریلنسینگ می‌تواند یک شغل تمام وقت یا پاره وقت باشد. در واقع به کارهایی که می‌توانید در خانه و به صورت آنلاین و از راه دور انجام دهید, فریلنسینگ گفته می‌شود. فریلنسر نیز به کسی گفته می‌شود که برای خود و بصورت پروژه‌ای کار می‌کند. فریلنسر فردی است که یک حرفه و تخصص مثل عکاسی, نویسندگی, طراحی, برنامه نویسی, گرافیک, ترجمه دارد و به صورت پروژه ای و آزاد برای دیگران کار می‌کند.

ادامه مطلب
خوب و بد کار دانشجویی

خوب و بد کار دانشجویی

کار چه در دوران دانشجویی چه در تمام طول زندگی شاید مهم‌ترین دغدغه هرفردی باشد، کار دانشجویی یکی از شیوه‌های شروع به اشتغال در اوایل جوانی است. دانشجویانی هستند که در کنار درس خواندن به دلایل مالی، استقلال یا کسب تجربه دوست دارند وارد بازار کار شوند. شاغل بودن در دوران دانشجویی مزیت‌ها و هم‌چنین معایبی دارد در این مقاله می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم و راه‌هایی را به شما معرفی کنیم که شاید بتواند راهگشا باشد و به کسب درآمد بیانجامد!

ادامه مطلب
چیزهایی هست که هر دانشجویی باید بداند

چیزهایی هست که هر دانشجویی باید بداند

طبیعی است که دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه، به علت عدم آشنایی کافی نسبت به محیط، فرد دچارسردرگمی شود. دانشجویان معمولا آگاهی اجمالی و خیلی کلی از دانشگاه دارند، شاید پیش از ورود به دانشگاه آگاهی ضمنی تا حدی ایجاد شده است اما برخی نکات وجود دارد که نیاز است همه دانشجویان آن‌ها را بدانند.

ادامه مطلب