معرفی بازی - آرشیو

چگونه در «دوز (X_O یا Tic-Tac-Toe)» برنده شویم؟

چگونه در «دوز (X_O یا Tic-Tac-Toe)» برنده شویم؟

بازی «دوز» که با نام‌های «X_O یا Tic-Tac-Toe» نیز شناخته می‌شود، یک بازی با راه‌حل مشخص می‌باشد؛ یعنی یک استراتژی ریاضی شناخته شده و ثابت شده برای به دست آوردن بهترین نتیجه در هر بازی وجود دارد. در این بازی، معمولاً هر دو بازیکن استراتژی صحیح را دنبال می‌دانند و در نتیجه، بازی مساوی خواهد شد. در عین حال، در برابر حریفی که استراتژی بازی را نمی‌داند، به راحتی می‌توان پیروز شد.

ادامه مطلب
بازی «منچ سگی»

بازی «منچ سگی»

بازی «منچ» را که دیگر همه ما می‌شناسیم؛ یک بازی پرطرفدار و نوستالژیک که هنوز، هم بزرگسالان آن را بازی می‌کنند و هم بچه‌ای نسل جدید طرفدار آن هستند. اما بازی‌ای که امروز معرفی می‌کنیم، با «منچ کلاسیک» تفاوت‌های زیادی دارد. این بازی دیگر همان «منچ» سابق نیست. دیگر نمی‌شود با خیال راحت منچ بازی کرد چون یک گوشتخوار گرسنه دنبال شما به راه افتاده؛ از اینجا به بعد به جای «منچ» باید بگوییم «منچ سگی». بازی «منچ سگی(Dog Mensch)» یک بازی دورهمی ۲ الی ۴ نفره می‌باشد که روشی جدید و جذابی از بازی منچ در حالت بسیار پیچیده‌تر می‌باشد.

ادامه مطلب
چگونه از «اتاق فرار (Escape Rooms)» فرار کنیم؟!

چگونه از «اتاق فرار (Escape Rooms)» فرار کنیم؟!

«اتاق‌های فرار» به سرعت در حال تبدیل شدن به یک سرگرمی بسیار محبوب هستند که افراد در هر سنی از آن لذت می‌برند. این بازی از «بازی‌های ویدئویی فرار» نشات گرفته اما اکنون یک بازی فیزیکی است که در آن گروهی از افراد در داخل یک اتاق حبس شده و در به روی آن‌ها قفل می‌شود و این افراد، فقط برخی سرنخ‌ها، پازل‌ها و البته محدودیت زمانی برای فرار دارند. برای لذت بردن از بردن در یک بازی اتاق فرار، باید بعضی از استراتژی‌ها را بدانید و سرنخ‌ها را حل کنید تا همراه تیم‌تان پیروز شوید.

ادامه مطلب