معرفی بازی - آرشیو

معرفی بازی سِت (Set)

معرفی بازی سِت (Set)

در مقاله امروز، به معرفی بازی سِت (Set) که یکی از قدیمی‌ها در بین بازی‌های رومیزی است، می‌پردازیم. این بازی یک بازی ساده و سرگرم‌کننده است که می‌تواند ساعت‌ها همه اعضای خانواده و اقوام و دوستان را سرگرم کرده و در کنار آن، مهارت‌هایی از جمله سرعت عمل، تشخیص رنگ و… را در افراد بالا ببرد. ما کارت‌های این بازی را با اندکی تغییر در سایت آماده کرده و در اختیار بازی‌دوستان عزیز قرار داده‌ایم. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک کارت‎‌های این بازی را پرینت گرفته و بازی را شروع کنید.

ادامه مطلب
معرفی بازی Merlin

معرفی بازی Merlin

پادشاه آرتور (Arthur) در جستجوی یک وارث شایسته است. او به همراه مرلین (Merlin) تلاش می‌کند تا بهترین نامزد را در میان شوالیه‌های میز گرد پیدا کند. در بازیMerlin ، بازیکنان شوالیه یا مرلین خود را با کمک تاس دور صفحه بازی حرکت می‌دهند تا بهترین اقدامات را انجام دهند. در حالی که شوالیه‌ها فقط توسط بازیکن مربوطه منتقل می‌شوند، مرلین می‌تواند توسط همه بازیکنان منتقل شود که این موضوع باعث می‌شود تا بازیکنان ترفندهای زیرکانه‌ای را برای پیشبرد اهداف خود در نظر داشته باشند.

ادامه مطلب
معرفی بازی Crown of Emara

معرفی بازی Crown of Emara

در زمان‌های دور، در سرزمینی دور، کشوری وجود داشت به نام عمارا. برای زمانی طولانی، قلمرو عمارا تحت حکومت شاه Thedorious حکیم، از آرامش و شکوفایی زیادی برخوردار شده بود. پادشاه نجیب به جای اینکه به دنبال ثروت یا قدرت باشد، به فکر رفاه رعایای وفادار خود بوده است و در نتیجه افراد بیشتری در دروازه‌های شهر به جستجوی مکان جدیدی برای زندگی کردن وجود داشتند. با وجود اینکه او به مردم اهمیت می‌دهد، اما این واقعیت وجود دارد که او در حال پیر شدن است و بنابراین زمان آن فرا رسیده است که به دنبال یک جانشین شایسته برای تاج و تخت عمارا باشیم.

ادامه مطلب