معرفی بازی - آرشیو

بازی «چکرز (Chekers)» و تکنیک‌های بردن حریف

بازی «چکرز (Chekers)» و تکنیک‌های بردن حریف

آماده شروع یک بازی هیجان انگیز و پرتنش با خانواده و دوستان هستید؟ اصول و قوانین بازی «چکرز» را بیاموزید و یک برتری و شانس بزرگ نسبت به دیگر بازیکنان داشته باشید. اگر آماده هستید که در بازی پیروز شوید، چند استراتژی خاص در این بازی وجود دارد که می‌تواند به شما در پیروزی کمک کند حتی اگر در مسابقات شرکت می‌کنید.

ادامه مطلب
چگونه در بازی «دوز ۴تایی (دوز عمودی)» برنده شویم؟!

چگونه در بازی «دوز ۴تایی (دوز عمودی)» برنده شویم؟!

«دوز ۴تایی (دوز عمودی)» که نام انگلیسی آن «Connect۴» می‌باشد، یک بازی استراتژی ۲ نفره است که هم از طریق رایانه و هم از طریق بازی رومیزی آن انجام می‌شود. صفحه این بازی از ستون‌های افقی و عمودی تشکیل شده است که روزنه‌ها و دایره‌های کوچکی دارد و هر بازیکن به نوبت مهره‌های دایره‌شکل خود را در این روزنه‌های کوچک قرار می‌دهد. هدف بازی این است که ۴ عدد از مهره‌های خود را به صورت افقی، عمودی یا مورب در یک خط، پشت سر هم قرار دهید. گرچه به نظر می‌رسد این عمل، یک کار ساده باشد اما استراتژی‌های زیادی در این بازی وجود دارد و یادگیری تکنیک‌ها و تاکتیک‌های مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا شانس بردن خود را در بازی افزایش دهید.

ادامه مطلب
چگونه در بازی «UNO»  برنده شویم؟

چگونه در بازی «UNO» برنده شویم؟

آیا وقتی «UNO» بازی می‌کنید، همیشه خود را بازنده می‌بینید؟ «UNO» یک بازی کارتی سرگرم‌کننده برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه است اما همانطور که باختن در هیچ مسابقه و بازی و رقابتی اصلاً خوشایند نیست، باختن در این بازی نیست چیزی نیست که بازیکنان آن را بخواهند. با به کار بردن چند استراتژی، شما می‌توانید توانایی خود و خانواده‌تان و دوستانتان را در این بازی بالا برده و در مسابقه یا بازی، از شانس بالایی برای پیروزی برخوردار باشد. توصیه‌های زیر را دنبال کنید و برنده بازی شوید.

ادامه مطلب