معرفی بازی - آرشیو

بازی کردن بزرگترین پروژه نفوذ تاریخ در اکسل! (Tetris)

بازی کردن بزرگترین پروژه نفوذ تاریخ در اکسل! (Tetris)

کیست که تا حالا این بازی اعتیادآور را بازی نکرده باشد؟ هر کداممان حداقل مدتی به آن مشغول بوده‌ایم. چه در صفحه کوچک آتاری‌های دستی چه در مانیتورهای بزرگ شهربازی‌ها. بازی تتریس(Tetris) یک بازی اصیل روسی است که حوالی جنگ سرد عرضه شد، تمام سیستم‌ها را در نوردید و رکورد بیشترین دانلود را از آن خود کرد. آزمایش‌های مختلفی نیز تاثیر مثبت آن بر مغز را ثابت کرده‌اند.

ادامه مطلب
به خط کردن تاس‌ها! (Dice Stacking)

به خط کردن تاس‌ها! (Dice Stacking)

ما، اوقات بسیاری برای سرگرمی خودمان یا جلب توجه دیگران به انجام کارهای عجیب‌وغریب روی می‌آوریم. برای مثال روی هم چیدن و برج ساختن با هرآنچه دم دستمان است. این برج‌ها می‌توانند از جنس سنگ باشند یا کتاب یا... . معروف‌ترینشان هم لیوان‌های پلاستیکی هستند که در کشورمان نیز مسابقات فراوانی برایش برگزار شده است(لیوان‌چینی). این بار می‌خواهیم به برج‌های تاسی اشاره کنیم و نکاتی بگوییم تا شما هم بتوانید این ستون‌ها را بسازید.

ادامه مطلب
معرفی بازی کاستل (Nox)

معرفی بازی کاستل (Nox)

در مقاله امروز، به معرفی و نقد و بررسی بازی کاستل (Nox) می‌پردازیم که یک بازی کاملاً خانوادگی و مهیج برای جمع‌های خانوادگی و دوستانه است. این بازی می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کرده و لحظات جذابی را برای شما و خانواده و دوستانتان فراهم کند. ناشر این بازی در ایران،After ۵ Games می‌باشد. ما کارت‌های این بازی را با اندکی تغییر در سایت آماده کرده و در اختیار بازی‌دوستان عزیز قرار داده‌ایم. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک کارت‎‌های بازی را پرینت گرفته و بازی کنید.

ادامه مطلب
معرفی بازی سفالگر (قسمت پایانی: تجربه ما)

معرفی بازی سفالگر (قسمت پایانی: تجربه ما)

در ادامه معرفی بازی ایرانی سفالگر که توسط امیر اردشیری، فاطمه علاالدین و وحید اسماعیلی طراحی و با مشارکت کانون پرورش فکردی کودکان و نوجوانان و شرکت هوپا تولید شده، در مقاله امروز، به بررسی دقیق‌تر و همچنین نقد این بازی ایرانی جذاب می‌پردازیم.

ادامه مطلب